Cele mai bune instrumente AI pentru rețelele sociale în 2023

Inteligența artificială în social media se referă la utilizarea tehnologiilor AI de automatizare sau îmbunătățire a diverselor activități legate de rețelele sociale. Acest lucru include scrierea de titluri și subtitluri pentru postările de pe diverse rețele, analiza conversațiilor online, răspunsuri la comentariile și solicitările follower-ilor.

Potrivit Mordor Intelligence, piața AI în social media va ajunge la 3,7 miliarde USD până în 2026. Așa că, începând cu deja celebrul ChatGPT și continuând cu instrumentele de generare de texte, inteligența artificială preia controlul activității pe rețelele sociale, făcând ca totul să devină mai eficient. O adevărată provocare pentru companii și managerii de social media, pentru ca aceștia să țină pasul cu cele mai bune instrumente de AI pentru social media în 2023. Hai să vedem care sunt acestea, dar mai întâi…

La ce poate fi folosită inteligența artificială în social media?

Răspunsul, pe scurt, e simplu: la foarte multe lucruri, deși, la prima vedere, nu ai crede că acestea sunt atât de multe.

Crearea de conținut e primul și cel mai popular, de fapt și cel mai dorit de către managerii social media săturați să-și frământe mintea în fel și chip pentru a scorni postări cât mai eficiente (da, știm, ne vom prosti, cu timpul, din cauza asta, dar nu asta e ideea aici). Instrumentele AI de generare de conținut pentru rețelele sociale pot crea texte pentru postări, pot genera imagini sau artă generată de inteligența artificială și, în curând, chiar conținut video de o calitate din ce în ce mai bună. În plus, aceste tool-uri puternice pot produce rapid zeci și sute de variații pe o singură temă, accelerând procesul creativ și permițând companiilor să posteze mai mult conținut cu mai puțin efort.

Un alt lucru la care poate fi pus la treaba AI-ul în privința rețelelor sociale este generarea de idei. Ni se întâmplă tuturor să ni se blocheze mintea fix atunci când avem nevoie de o campanie de social media. Să nu putem – din diverse motive – să fim la fel de creativi cum eram altădată. Inteligența artificială, antrenată pe o mare cantitate de date, poate genera concepte unice și creative pentru brandul pe care-l reprezentăm. Ai nevoie de un unghi special de abordare a unei campanii sau a unui concurs? Ai nevoie de hashtag-uri creative? Oricând, AI-ul te poate ajuta în acest sens.

Mai departe, algoritmii AI pot fi utilizați pentru analiza sentimentelor. Cu alte cuvinte, ei pot analiza, de pildă, tweet-urile, determinând automat dacă mesajele acestora sunt pozitive, negative sau neutre. Acest lucru permite apoi companiilor să înțeleagă ce părere au clienții despre produsele sau serviciile lor și să-și conceapă sau să-și modifice strategiile în consecință. În plus, AI-ul poate detecta postărle cu potențial dăunător, care ar putea afecta reputația unui brand, astfel încât managerii să ia rapid măsuri înainte ca răul să se fi produs.

CITEȘTE ȘI
Cum să-ți faci o poză de profil cu ajutorul unui instrument A.I.

Optimizarea conținutului cu ajutorul inteligenței artificiale ajută brandurile să găsească rapid combinația optimă de cuvinte și fraze pentru a oferi o implicare maximă. Iar aici ne referim la adaptarea postărilor de social media pentru diverse audiențe sau la optimizare momentului la care trebuie făcută o postare pentru a avea eficiența totală și a ajunge direc la target-ul dorit.

Se știe că rapoartele și analizele sunt esențiale pentru a înțelege modul în care funcționează postările din social media. Algoritmii AI pot automatiza procesul de analiză a datelor, facilitând obținerea de informații utile și luarea de decizii în cunoștință de cauză cu privire la strategiile de conținut.

La fel de important este și serviciul clienți pentru unele companii. Pentru a le oferi acestora o experiență cât mai personalizată, se poate folosi inteligența artificială care să ofere răspunsuri automate la întrebări de ordin comun, ajutând astfel la eliberarea de resurse în așa fel încât echipa respectivă să se poată concentra pe probleme mai complexe, care necesită o interacțiune umană mai bună.

Cele mai bune instrumente pentru rețelele sociale

Predis AI

instrumente AI pentru rețelele sociale

Predis AI este un generator de postări în social media bazat pe inteligența artificială, care poate produce conținut creativ de înaltă calitate, adaptat la ceea ce dorește publicul tău, în baza unor instrucțiuni de un singur rând.

Cum reușește să facă toate acestea? Datorită rețelei lor neuronale de ultimă generație: adună informații din toate postările, comentariile și interacțiunile tale anterioare de pe rețelele de socializare, astfel încât recomandările sale se bazează pe date reale, mai degrabă decât pe bănuieli sau presupuneri.

O altă caracteristică cheie a Predis este capacitatea sa de a optimiza fiecare postare pentru o performanță maximă, ceea ce înseamnă că postările vor avea are o șansă mai mare de a fi văzute și citite de mai multe persoane, ajutându-ți afacerea să câștige mai multă vizibilitate în general.

Mai mult: tabloul lor de bord facilitează urmărirea tuturor acestor schimbări în timp, astfel încât să poți măsura cu ușurință ce strategie funcționează cel mai bine.

Utilizarea sugestiilor automate de hashtag-uri de la Predis poate crește ratele de clicuri (CTR) cu până la 50%, ceea ce înseamnă o creștere a vizitelor pe site-ul tău .doar pentru că ai inclus câteva hashtag-uri relevante în câteva dintre postările din social media.

Și asta nu e tot. Predis.AI extrage date de pe conturile diverșilor concurenți, permițându-ți să observi ce fac alte companii bine și ce fac în mod greșit – astfel încât să nu faci și tu aceleași greșeli.

CITEȘTE ȘI
Cele mai bune instrumente pentru generarea de voci deepfake

Configurarea unui cont gratuit la Predis AI durează mai puțin de 5 minute. Odată setat, vei putea crea conținut extrem de bine direcționat și axat pe conversie în cel mai scurt timp.

Predis AI are trei planuri tarifare – Solo (25 $ / lună), Starter (49 $)și Agency (126 $), dar poate fi testat gratuit, plan în care intră un brand și 15 postări social media.

Ocoya

instrumente AI pentru rețelele sociale

Ocoya este o platformă AI de social media, de tip all-in-one, cu ajutorul căreia poți crea, programa și analiza conținutul în cadrul unui singur tablou de bord. Acest instrument puternic este conceput special pentru companiile și persoanele fizice care doresc o singură platformă prin care să-și execute campaniile de marketing pe mai multe rețele sociale simultan.

Ocoya îți face treaba dacă dorești să programezi postări pe Facebook, Twitter, LinkedIn sau Instagram sau să îmbunătățești rezultatele de marketing printr-o direcționare mai bună, o plasare mai precisă a postărilor și prin rapoarte de performanță detaliate.

Ai la dispoziție peste 10.000 de șabloane profesionale de social media, grafică și muzică, toate adaptate diverselor nișe, facilitând crearea de conținut vizual atractiv fără a fi nevoit să vii cu propriile idei dela zero.

Funcția de analiză Ocoya funcționează prin consolidarea tuturor informațiilor relevante de pe platformele sale integrate într-un singur dashboard, astfel încât să poți urmări toate rezultatele și să iei decizii în consecință pe baza unor date clare, și nu a unor presupuneri sau din instinct.

În plus, Ocoya dispune de un software de copywriting AI care te va ajuta să generezi descrieri atractive ale postărilor din social media cu doar câteva clicuri.

Poți testa Ocoya gratuit sau poți plăti unul dintre cele patru planuri lunare: 15$, 39$, 79$ sau 159$, fiecare având propriile caracteristici și/sau limitări.

AD Creative AI

instrumente AI pentru rețelele sociale  adcreative

AdCreative AI este unul dintre cele mai bune instrumente de creare de publicitate AI pentru social media, care proiectează, optimizează și gestionează toate creațiile publicitare într-un singur loc.

Practic, trebuie doar să introduci câteva informații de bază despre business-ul pe care vrei să-l promovezi și publicul-țintă, după care AD Creative își va face magia. Cu cât lucrezi mai mult cu acest instrument, cu atât vei avea rezultate mai bune, iar după doar câteva zile (în funcție de conținutul pe care l-ai generat deja), AD Creative va deveni din ce în ce mai creativ și mai util.

Toate postările generate sunt complet personalizabile prin intermediul interfeței super-intuitive. Poți adăuga oricâte sarcini și etape pentru a se potrivi perfect cu procesele curente ale business-ului tău.

CITEȘTE ȘI
Cele mai bune instrumente AI pentru a scrie cărți

AD Creative are patru planuri, începând cu 29 $ / lună. 59, 99 și 149 $ sunt celelalte sume lunare pe care trebuie să le plătești, în funcție de planul ales. Există, de asemenea, și planuri tarifare mai scumpe, pentru „professionals”.

Canva

instrumente AI pentru rețelele sociale

Cu siguranță, Canva este regele atunci când vorbim despre instrumente de design grafic ușor de utilizat. Cu șabloanele sale gata pregătite și funcțiile de design ușor de glisat și plasat, Canva a făcut designul grafic accesibil celor care nu au experiență în zona design-ului facil.

Mai nou, însă, Canva plusează și își intensifică jocul adoptând tehnologia AI care face ca realizarea de elemente vizuale să devină mai ușoară ca niciodată. Noile caracteristici ale Canva AI, cum ar fi decuparea automată, îmbunătățirea imaginilor și generarea de imagini, te vor ajuta să creezi elemente vizuale spectaculoase în cel mai scurt timp. Fie că este vorba de grafice pentru social media, prezentări sau alte elemente vizuale, instrumentele Canva bazate pe AI sunt deosebit de utile în crearea de conținut. Cu atât mai mult cu cât Canva te ajută și la nivel de conținut text, grație noii funcții de creare de documente.

Canva are un plan gratuit, însă pentru majoritatea funcțiilor descrise mai sus, trebuie să ai un cont Canva Pro, care costă 12,99 $ / lună.

Cortex

instrumente AI pentru rețelele sociale

Cortex este un instrument de social media bazat pe inteligența artificială pentru cei care doresc să partajeze conținut optimizat. Instrumentul recomandă când și cât de des să postezi pe baza parametrilor tăi istorici și generează, de asemenea, analize detaliate ale concurenților.

La fel ca alte platforme, Cortex oferă un tablou de bord cu o interfață ce evidențiază postările și programul tău din diverse rețele sociale. După ce creezi o postare, Cortex utilizează datele istorice ale postărilor pentru a-ți sugera când ar trebui să postezi. De asemenea, identifică culorile cele mai atractive pentru publicul tău, atunci când încărcați una sau mai multe fotografii, ajutându-te să iei cea mai bună decizie în acest sens.

Linkfluence

instrumente AI pentru rețelele sociale

Linkfluence, un instrument de gestionare a rețelelor sociale bazat pe inteligență artificială, îți permite să monitorizezi și să analizezi toate canalele de social media pe care activezi, oferind, de asemenea, informații valoroase care te ajută să-ți înțelegi publicul. Linkfluence obține aceste estimări prin valorificarea cantității masive de date produse zilnic de utilizatorii de social media.

Instrumentul de social media AI măsoară, de asemenea, evoluția identității brandului tău în social media înainte de a stabili obiective inteligente, prezicând și analizeazând și tendințele clienților.

Citește și: Cele mai bune alternative la ChatGPT

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top